Wdrożenie oprogramowania Comarch Optima w biurze rachunkowym

23.01.2021

Branża – Biuro rachunkowe

Siedziba – warszawa

Rozwiązanie – Comarch Optima ERP

 

Opis wdrożenia:

Wdrożenie oprogramowania Comarch Optima w biurze rachunkowym

 

Wyzwania:

Dotychczasowa obsługa odbywała się w oparciu o odrębne rozwiązania dla sfery księgowej i kadrowo płacowej co skutkowało koniecznością importowania danych lub nawet wprowadzaniem ich ręcznie do systemu księgowego.

 

Cele:

Głównym celem było przejście na oprogramowanie które pozwoli uprościć i zautomatyzować proces obsługi klientów.

Celem dodatkowym to raportowanie czasu obsługi poświęconego a w konsekwencji optymalizację czasu pracy.

 

Rozwiązanie:

System Comarch Optima ERP – moduły księgowe oraz kadrowe wraz z modułem Biuro rachunkowe oraz systemem analiz BI.

    Polityka Prywatności