Analiza przedwdrożeniowa jest często określana jako drogowskaz w podjęciu decyzji o wyborze najkorzystniejszego dla klienta rozwiązania. Potrzeby i oczekiwania naszych klientów są bardzo zróżnicowane, dlatego analiza przedwdrożeniowa to dla nas jeden z najważniejszych etapów współpracy. W jego trakcie diagnozujemy aktualne procesy w firmie, opracowujemy strategię transformacji oraz wspólnie z klientem konsultujemy wybór właściwego systemu informatycznego.
Badamy napotykane przez pracowników różnego szczebla trudności, po konsultacjach z Zarządem i kadrą kierowniczą rozpoznajemy cele i procesy biznesowe oraz dokonujemy rzetelnej analizy organizacji tak, by rozwiązać istniejące niedogodności i w odpowiedzi na oczekiwania klienta dokonać potrzebnych zmian.
Ponieważ to właśnie na analizie przedwdrożeniowej opiera się cała metodologia, harmonogram oraz budżet projektu, nasz zespół poświęca temu etapowi bardzo wiele uwagi. Zależy nam na jak najbardziej rzetelnym jak i profesjonalnym rozpoczęciu współpracy oraz opracowaniu najlepszego planu działania dla kolejnych części projektu.
Analiza może mieć różne objętości, w zależności od specyfiki projektu i oczekiwań Klienta – od kilkunastu stron do nawet kilkuset. Niezależnie jednak od objętości czy formy dokumentu, kluczowe jest określenie i doprecyzowanie potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać potencjalnie wdrożony. Dodatkowo, dobrze przeprowadzona analiza pozwala stwierdzić, na ile rozważane oprogramowanie sprawdzi się w danym przedsiębiorstwie, jak dużo będzie kosztowało oraz ile potrwa samo docelowe wdrożenie.
Szukasz najlepszego oprogramowania dla swojej firmy? Chcesz oszczędzać czas i pieniądze dzięki dopasowanym rozwiązaniom? Doradzimy przy wyborze najlepszego sposobu na optymalizację! Umów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem i szybko poznaj możliwości.