Nasza firma

Kim jesteśmy

 

Arena Digital to zespół doświadczonych ekspertów specjalizujących się w doradztwie informatycznym oraz dostarczaniu rozwiązań w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Wspieramy przedsiębiorstwa szczególnie przy integracji systemów księgowych z systemami obiegu dokumentów, systemami sprzedażowymi oraz narzędziami raportowania ustawowego VAT/JPK/CIT. Wdrażamy innowacyjne i funkcjonalne systemy ERP w celu usprawnieniu pracy przedsiębiorstw.

Posiadamy unikalne doświadczenie dotyczące integracji systemów księgowych (m.in. systemy Comarch, Enova, Sage, SAP, MS, itd.) z systemami obiegu dokumentów, sprzedażowymi/CRM, narzędziami raportowania ustawowego VAT/JPK/CIT/sprawozdawczość finansowa i zarządczego. Nadrzędnym celem naszego wsparcia jest digitalizacja procesów w firmie, głównie w obszarze finansów, która pozwala na obniżenie kosztów, przyspieszenie obiegu informacji i wzrost rentowności.

W celu zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości obsługi, w ofercie Arena Digital znajduje się kompleksowy pakiet usług począwszy od identyfikacji potrzeb klienta i analizy przedwdrożeniowej, poprzez wdrożenia i automatyzację, aż do konsultingu po zakończonym wdrożeniu systemu.

Na każdym etapie współpracy jesteśmy otwarci na modyfikacje i rozbudowę według sugestii i potrzeb klienta oraz specyfiki branży.

Jesteśmy częścią Arena Advisory

Polskiej grupy spółek doradczych zapewniających przedsiębiorcom obsługę podatkową, księgową, prawną, informatyczną oraz z zakresu cen transferowych. Dzięki doświadczonym specjalistom ze wszystkich linii biznesowych rozumiemy najbardziej skomplikowane zagadnienia biznesowe oraz kompleksowo wspieramy naszych klientów w wielu aspektach ich działalności. Naszą pracę opieramy na głębokim zrozumieniu potrzeb zarówno branży jak i klienta, ponieważ wierzymy, że każda usługa jest inna i wymaga indywidualnego podejścia.

Ze względu na bogate zaplecze podatkowe, księgowe i prawne, nasze rozwiązania informatyczne oparte są nie tylko na fachowej wiedzy z zakresu IT, ale także na latach doświadczenia w branży doradczej. Naszą specjalnością jest optymalizacja procesów biznesowych w księgowości, którą nasi klienci oceniają jako staranną, profesjonalną i dostosowaną do indywidualnych potrzeb.

Poznaj Arena Advisory

Nasze partnerstwa

enova365 – jest oprogramowaniem należącym do klasy ERP (w dziedzinie oprogramowania eksperckiego) pozwalające zarządzać firmą. enova365 automatyzuje procesy w firmie, optymalne i możliwie najbardziej efektywne zarządzając zasobami firmy, dzięki czemu są wykonywane sprawniej. System zapewnia kontrolę nad przebiegiem i rezultatami procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Na każdym etapie realizacji zadania przypisany jest operator – osoba odpowiedzialna za aktualną część procesu.

UiPath – globalna firma programistyczna zajmująca się Robotic Process Automation i wiodący dostawca oprogramowania klasy RPA. Dostarcza kompletną platformę oprogramowania, oferującą szeroki wybór wbudowanych i już dostosowanych do użytkowania technologii. Dzięki głębokiej integracji z innymi aplikacjami wspiera organizacje w efektywnej automatyzacji procesów biznesowych. Dla wielu firm, drożenie zrobotyzowanej automatyzacji jest sposobem na szybkie dostosowanie się firmy do zmieniającego się otoczenia rynkowego i usprawnienia procesów wielokrotnie wykonywanych przez pracownika.

Wizlink jest oprogramowaniem wchodzącym w interakcję z ekranowym interfejsem użytkownika (UI) systemu komputerowego w taki sam sposób, jak zrobiłby to człowiek, wykorzystując logikę biznesową aplikacji, ukrytą za interfejsem użytkownika. Jest to zasadnicza różnica w stosunku do tradycyjnych form integracji IT opartych na bazie danych, Interfejsach programowania aplikacji (API) lub wspólnej warstwie (integration bus, middleware, ESB itp.).

Comarch ERP Optima – oprogramowanie ERP firmy Comarch obecny na polskim rynku od 1998 roku. Działa pod systemem operacyjnym Windows i służy do pomocy w zarządzaniu i prowadzeniu księgowości dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Składa się ze zintegrowanych modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa. Z uwagi na posiadane rozwiązania, każdy z modułów obsługuje jeden obszar działania firmy. Jest to system zintegrowany, pracujący na jednej bazie danych, umożliwiający szybką wymianę informacji między poszczególnymi działami i oddziałami firmy.

SaldeoSMART – nowoczesna aplikacja online, która pozwala na odczyt papierowych i elektronicznych dokumentów. Program SaldeoSMART w znaczący sposób ułatwia komunikację pomiędzy biurem rachunkowym (czy biurem księgowym), a jego klientami. Zapewnia ogromną oszczędność czasu, pozwalając na uniknięcie skomplikowanego i mozolnego wprowadzania setek transakcji zawartych z różnymi kontrahentami, opiewających na różne kwoty i mających mnóstwo opisów. Program pozwala także wyeksportowanie dokumentów i import do większości dostepnych programów księgowych.

Skontaktuj się z nami

Zapytaj o bezpłatne, niezobowiązujące konsultacje naszymi ekspertami. Pomożemy wybrać najlepsze rozwiązania ERP, CRM i RPA, dzięki którym łatwo automatyzować procesy i generować oszczędności.

Sprawdź ofertę współpracy

    Polityka Prywatności