Sprzedaż i CRM

Sprzedaż i CRM

Moduł sprzedaży i CRM odpowiedzialny jest za kreowanie, podtrzymywanie oraz zarządzanie relacją z klientami. Z uwagi na swoją uniwersalność i elastyczność sprawdza się w każdej branży od mikroprzedsiębiorstw po rozbudowane grupy podmiotów. Dedykowany jest w szczególności działom obsługi klienta, marketingu oraz sprzedaży.

Moduł enova365 Sprzedaż i CRM posiada zarówno podstawowe funkcje CRM takie jak wprowadzanie danych kontrahentów czy informacji kontaktowych potencjalnych klientów, jak i bardziej zaawansowane cechy, np. korespondencja seryjna. W połączeniu z modułami Serwis oraz Wypożyczalnia pozwala także na pełną obsługę zarządzania zasobami.

Korzyści z działania systemu

Łatwe i czytelne dane kontrahentów

Lista oraz dane kontrahentów zebrane w systemie wraz z ofertami, umowami oraz dedykowanym opiekunem ułatwiają zarządzanie danymi i projektami.

Zarządzanie projektem i kampanią

Dzięki grupowaniu Zadań i Zdarzeń o wspólnym celu oraz możliwości przypisania ich do członków zespołu i kontrahentów, realizacja kampanii staje się efektywniejsza.

Moje zadania

Indywidualna sekcja dla każdego użytkownika, która w przejrzysty sposób pokazuje aktualną listę zadań oraz osób, które je przypisały.

Zarządzanie zasobami

Rezerwacje za pomocą kalendarza umożliwiają usprawnienie zarządzania maszynami, wyposażeniem czy narzędziami firmy.

e-Teczki

Systemowy odpowiednik papierowej teczki pozwala na zebranie w jednym miejscu dowolnych plików i informacji na wybrany temat nawet z wielu lokalizacji w systemie.

Kompleksowa obsługa procesu sprzedażowego

Dzięki zakładkom Leady oraz Transakcje gromadzenie informacji uzyskanych z sygnałów sprzedażowych oraz obróbka dokumentów handlowych służących do oferowania, negocjowania itd. staje się wyjątkowo proste i intuicyjne.

CRM dla handlowców

Ekspresowe eksportowanie danych z systemu na potrzeby kampanii sprzedażowej

Tworzenie zestawień danych według wybranych kategorii

Wygodne integrowanie danych i import z arkusza Excel lub z pliku .xml

Ułatwione prowadzenie kampanii dzięki zakładkom Zadania, Projekty, Kampanie i wiele innych

Moduł enova365 CRM pozwala na skuteczne zarządzanie informacjami o potencjalnych klientach, ich preferencjach zakupowych oraz działaniami wykonywanymi w stosunku do nich. Dla wymagających użytkowników dostępny jest osobny moduł enova365 Przedstawiciel Handlowy, który w połączeniu z CRM daje kompleksowy pakiet narzędzi optymalizujący zarządzanie sprzedażą dostępny również na urządzeniach mobilnych.

Umożliwia on:

Dostęp do leadów i lejków sprzedaży

Tworzenie cenników

Wystawianie dokumentów handlowych: faktur, zapytań, ofert, zamówień

Przeglądanie rozrachunków

Planowanie wizyt

Rejestracja aktywności sprzedażowych

Nadzorowanie realizacji zamówień

Integracja z bazą GUS i kalendarzem Google

Szukasz narzędzia do kreowania i podtrzymywania relacji z klientami?

Specjaliści Arena Digital chętnie udzielą Ci szczegółowych informacji o module Sprzedaż i CRM. Umów niezobowiązującą konsultacje w zakresie dostępnych rozwiązań dedykowanych działom Sprzedaży.

Sprawdź

    Polityka Prywatności