Moduł sprzedaży i CRM odpowiedzialny jest za kreowanie, podtrzymywanie oraz zarządzanie relacją z klientami. Z uwagi na swoją uniwersalność i elastyczność sprawdza się w każdej branży od mikroprzedsiębiorstw po rozbudowane grupy podmiotów. Dedykowany jest w szczególności działom obsługi klienta, marketingu oraz sprzedaży.
Moduł enova365 Sprzedaż i CRM posiada zarówno podstawowe funkcje CRM takie jak wprowadzanie danych kontrahentów czy informacji kontaktowych potencjalnych klientów, jak i bardziej zaawansowane cechy, np. korespondencja seryjna. W połączeniu z modułami Serwis oraz Wypożyczalnia pozwala także na pełną obsługę zarządzania zasobami.
enova365 CRM from enova365 on Vimeo.
Lista oraz dane kontrahentów zebrane w systemie wraz z ofertami, umowami oraz dedykowanym opiekunem ułatwiają zarządzanie danymi i projektami.
Dzięki grupowaniu Zadań i Zdarzeń o wspólnym celu oraz możliwości przypisania ich do członków zespołu i kontrahentów, realizacja kampanii staje się efektywniejsza.
Indywidualna sekcja dla każdego użytkownika, która w przejrzysty sposób pokazuje aktualną listę zadań oraz osób, które je przypisały.
Rezerwacje za pomocą kalendarza umożliwiają usprawnienie zarządzania maszynami, wyposażeniem czy narzędziami firmy.
Systemowy odpowiednik papierowej teczki pozwala na zebranie w jednym miejscu dowolnych plików i informacji na wybrany temat nawet z wielu lokalizacji w systemie.
Dzięki zakładkom Leady oraz Transakcje gromadzenie informacji uzyskanych z sygnałów sprzedażowych oraz obróbka dokumentów handlowych służących do oferowania, negocjowania itd. staje się wyjątkowo proste i intuicyjne.
Moduł enova365 CRM pozwala na skuteczne zarządzanie informacjami o potencjalnych klientach, ich preferencjach zakupowych oraz działaniami wykonywanymi w stosunku do nich. Dla wymagających użytkowników dostępny jest osobny moduł enova365 Przedstawiciel Handlowy, który w połączeniu z CRM daje kompleksowy pakiet narzędzi optymalizujący zarządzanie sprzedażą dostępny również na urządzeniach mobilnych.
Dostęp do leadów i lejków sprzedaży
Tworzenie cenników
Wystawianie dokumentów handlowych: faktur, zapytań, ofert, zamówień
Przeglądanie rozrachunków
Planowanie wizyt
Rejestracja aktywności sprzedażowych
Nadzorowanie realizacji zamówień
Integracja z bazą GUS i kalendarzem Google
Specjaliści Arena Digital chętnie udzielą Ci szczegółowych informacji o module Sprzedaż i CRM. Umów niezobowiązującą konsultacje w zakresie dostępnych rozwiązań dedykowanych działom Sprzedaży.