Moduły Handel oraz Magazyn umożliwiają efektywne zarządzanie sprzedażą oraz gospodarką magazynową. Znakomicie sprawdzą się w optymalizacji obsługi magazynu, wystawiania dokumentów sprzedaży, ofertowania i ewidencji zamówień nawet przy magazynach wysokiego składowania. Rozwiązania enova365 doskonale nadają się też do integracji z platformami e-commerce lub rozwiązaniami typu EDI.
Optymalizacja czasu tworzenia zamówień
Automatyczne generowanie dokumentów WZ, MM, PW, RW, PZ
Przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu
Dobieranie odpowiednich modeli zamówień w zależności od odbiorców
Elastyczne dostosowanie procesów wydań i przyjęć towarów w magazynie
Rejestracja kosztów dodatkowych wraz z powiązanym dokumentem zakupu
Moduł enova365 Handel i Magazyn pozwala także na łatwy dostęp do stanu towaru w magazynie i liczby zamówień, optymalizację czasu ewidencji ilościowo-wartościowej dzięki analizie rozchodu towarów i źródeł jego dostawy, czy łatwe generowanie raportów dotyczących wyfiltrowanych zagadnień, np. terminów płatności, kontrahentów, dostępnych towarów.
Handel i CRM w enova365 from enova365 on Vimeo.
Automatyczne tworzenie i rejestrowanie zamówień, możliwość przekazania zamówienia do dostawcy w formie elektronicznej
Przyjmowanie, wydawanie, inwentaryzacja za pomocą urządzeń mobilnych, ułatwienia ciągłej inwentaryzacji, wystawianie dokumentów sprzedaży dotyczących ujemnego stanu magazynu
Możliwość rejestracji kosztów i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru, definiowanie kolorystyki pozycji, bezproblemowy import dokumentów zakupu za pomocą komunikatów EDI
Zawiera gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji, pozwala na wybór konkretnych partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży
Możliwość wystawiania elektronicznych dokumentów, między innymi w formatach: EDI, PDF, XML, CSV. Ułatwienie sprawozdawczości poprzez utworzenie własnych warunków wyszukiwania danych
Dodatkowa platforma komunikacji z kontrahentem, umożliwia śledzenie stanu realizacji i kontrolowanie należności. Automatyzacja i możliwość skrócenia procesu rejestracji zamówień
W module Handel znajdziemy wszystkie niezbędne informacje o towarach (opis, zamienniki, kody kreskowe, stawka VAT, marża detaliczna itd.) oraz historie ich transakcji. Ponadto, mamy dostęp do listy dokumentów dotyczących danego towaru poprzez dedykowaną kartotekę. Dzięki możliwości różnicowania cen w systemie enova365 w zależności od kontrahenta, mamy pewność zastosowania właściwej stawki za towar dla konkretnych klientów oraz nie musimy martwić się o manualną weryfikację dokumentacji sprzedaży.
W sekcji kontrahenci mamy dostęp do danych adresowych klientów, ewidencji rozliczeń, indywidualnego cennika oraz odpowiednich warunków handlowych zawierających rabaty, formę i terminy płatności, limit kredytowy i inne. Dzięki takiemu rozwiązaniu zarządzanie informacją oraz procesami w przedsiębiorstwie staje się o wiele efektywniejsze oraz umożliwia sprawniejszą współpracę z kontrahentami.
Moduł Handel znacznie ułatwia wystawianie paragonów, faktur, faktur do paragonów, faktur korygujących ilościowych jak i wartościowych, faktur proforma i zaliczkowych, ofert, zamówień jak i innych wzorów dokumentów zdefiniowanych indywidualnie. W dokumentacji sprzedaży mamy dostęp do wielu walut z tabeli średnich kursów Narodowego Banku Polskiego. Przy tworzeniu dokumentów do dyspozycji mamy podział płatności na wielu płatników lub na różne formy i terminy, definiowanie numeracji czy rejestrowanie zapłaty. Mamy również pewność, że limit kredytowy kontrahenta jest kontrolowany, a w przypadku jego przekroczenia sprzedaż zostanie zablokowana.
Automatyzacja procesów
Eliminacja prostych błędów
Większa kontrola
Łatwy dostęp do analiz i raportów
Oszczędność czasu
Szczegółowa ewidencja
Aplikacja mobilna
Ułatwienie kontaktu
Uzupełnij informacje kontaktowe, a specjalista Arena Digital przedstawi Ci możliwości modułu Handel i magazyn enova365. Umów bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy najbardziej efektywne zastosowanie dostępnych rozwiązań.