enova365 dla przedsiębiorców

Często można spotkać się z opinią, że systemy ERP są dedykowane jedynie globalnym korporacjom i największym graczom na rynku. System enova365 udowadnia, że tak nie jest. Oprogramowanie enova365 ma zastosowanie zarówno w dużych przedsiębiorstwach, jak i małych i średnich firmach. Ze względu na modułową budowę, system dostosowuje się do indywidualnych potrzeb podmiotu oraz specyfiki branży. Z tego powodu, niezależnie od sektora działalności i rozmiaru firmy, wdrożenie ERP staje się istotnym ułatwieniem dla funkcjonowania przedsiębiorstwa.

WERSJA SREBRNA

Firmy jednoosobowe i małe

Dedykowane firmom usługowym i handlowym

Dedykowana podmiotom wykorzystującym do obsługi księgowej i podatkowej Księgę Przychodów i Rozchodów

WERSJA ZŁOTA

Firmy małe i średnie

Obsługuje przedsiębiorstwa handlowe i usługowe, produkcyjne i projektowe, przedsiębiorstwa i instytucje budżetowe

WERSJA PLATYNOWA

Firmy małe i średnie

Obsługuje przedsiębiorstwa handlowe i usługowe, produkcyjne i projektowe, przedsiębiorstwa i instytucje budżetowe

Łatwy do integracji system pozwalający na współpracę z zagranicznymi oddziałami wykorzystujący różnorodne aplikacje biznesowe

Dlaczego warto wybrać enova365?

Szybki zwrot z poniesionej inwestycji

Przyjazny, intuicyjny i wygodny w użyciu interfejs

Automatyzacja czasochłonnych procesów

Łatwy dostęp do danych oraz informacji

Wysoki poziom kontroli nad firmą

Obniżenie kosztów pracy

Zwiększenie produktywności

Możliwość łączenia modułów

Jak działa enova365 dla małych i średnich przedsiębiorstw?

Przedsiębiorstwa produkcyjne

System enova365 oferuje specjalny moduł Produkcja przeznaczony dla firm produkcyjnych. Pozwala on na:

tworzenie zleceń produkcyjnych

definiowanie technologii

przypisanie magazynu

kalkulację kosztów wytworzenia poszczególnych produktów

automatyzację i optymalizację produkcji

generowanie dokumentów rozchodu surowców dla danych zleceń

Dzięki dedykowanym rozwiązaniom, enova365 zapewnia skuteczne zarządzanie procesem produkcji oraz zamówieniami. Dodatkowe korzyści płyną z integracji systemu pracy magazynu z systemem produkcji. Takie rozwiązanie umożliwia usprawnienie procesu kompletowania zamówień, generowanie dokumentów magazynowych, mobilne zarządzanie magazynem czy powiazanie zleceń produkcyjnych z innymi dokumentami.

Przedsiębiorstwa handlowe i usługowe

Przedsiębiorstwa handlowe i usługowe najczęściej wdrażają system ERP w odpowiedzi na następujące potrzeby:

  • Posiadanie jednej, centralnej bazy danych integrującej informacje z wielu oddziałów firmy
  • Objęcie kluczowych obszarów funkcjonowania firmy – handlu, księgowości, kadr i płac jednym systemem
  • Przyspieszenie procesu rozliczania dostaw
  • Skrócenie czasu poświęcanego na naliczanie oraz księgowanie list płac
  • Szybsze i zautomatyzowane rozliczanie dokumentów

Zastosowanie systemu enova365 znacząco usprawnia proces planowania i zarządzania zasobami oraz finansami spółek handlowych czy usługowych. Dzięki indywidualnej analizie Twojej firmy usługowej wybierzemy funkcjonalności i moduły dopasowane do profilu działalności i specyfiki branży. Oprogramowanie enova365 automatyzuje przepływ dokumentów do księgowości, eliminuje błędy wynikające z potrzeby wprowadzania kilkukrotnie tych samych dokumentów do różnych programów. Naliczanie oraz księgowanie list płac z poziomu programu znacząco skraca czas, jaki należy tym czynnościom poświecić, a co za tym idzie skutkuje zwiększoną ergonomią pracy.

Skontaktuj się z nami

Szukasz optymalnego rozwiązania w zakresie enova365? Służymy wsparciem w analizie potrzeb, wyborze modułów i funkcjonalności, zdefiniowaniu potrzebnej liczby stanowisk pracy, dzięki czemu klient płaci tylko za to, co jest niezbędne do wsparcia danego biznesu.

Umów bezpłatną konsultację

    Polityka Prywatności